? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年11月26日星期五

感情

我们之前的感情到底怎么了?
是不是已经要结束了呢?
很烦,很乱....
是我变还是你变?
我自己也不清楚...
累了想休息了...
感情的事真的让人伤脑筋...
顺其自然就好了....
宝贝若是我们真的结束了,
那就各自寻找属于自己的幸福....
你也不年轻了...
我知道你不想分开,
我的心真的很乱...
希望能好好的一起下去...
那你就必须改掉我不喜欢你的所作所为....
请改变你自己....pls!!!

0 评论: