? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年11月13日星期六

13.11.2010


miss you so much♥

很久没上来写我的部落格了....
因为都很忙,忙着工作...
休息天又不在家,
不是回马六甲就是去吉隆坡...
很快的,马来人哈芝节新年又要到了...
而我就感到很开心,
因为又有休息天了...
这休息天不像平时的休息天,
因为平时的比较少天,这些节日才比较多天.....
可是我必须拿一天假....
因为这休息天我要去jb见我的宝贝,
刚好是弟弟妹妹的学校假期,
所以我就带他们一起去咯....
填了application leaf form,
但是老板还没签,老板都不在office,
因为他去了广州然后回马六甲,
明天应该会有在吧....
希望他能给我拿那一天假啦....

GooD NitE EveryOnE♥

0 评论: