? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年1月13日星期四

13.01.2011


miss you♥
倒数16天,去见宝贝然后买东西...
再陪猪宝贝回来...
很快的,新年就要来临了,
开心,因为过了新年我可以和宝贝一起享受生活....
等了很久的一天,不只是我,他也是...
骗他说爸不给我出去就天天的在那想办法,真的是傻瓜....
我只是骗你的啦,笨蛋...到现在你都还不懂,还是先隐瞒你好点,哈哈
好啦....


我要去找周公了,明天还要上班...只是上来随便更新而已...
晚安....

0 评论: