? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年9月29日星期二

臭老鼠

昨天傍晚,当我开电脑时,我的滑鼠箭头不会动,我就以为是电脑lag了,我便restart过咯~~
可是滑鼠还是一样,我就以为滑鼠连接线松了~~
我就去看看咯,哪知分成两半了,当时真是气死我~~
就知道是老鼠咬断的,讨厌~~
又要我花我钱去买过,我便立即出去买咯~~
当我和宝贝说时,宝贝和我说老鼠咬老鼠啊?我听到觉得好笑咯~~
宝贝意思是指老鼠英文是'mouse' 滑鼠英文也是'mouse',是不是好笑叻?

0 评论: