? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年10月19日星期一

好开心的一天

10月17日是徒妖节,宝贝有假期,所以就回来了。。。
徒妖节当天,宝贝带我去金马伦,
我就顺便带几位朋友一起去吹吹风走走咯 。。。
下面的3个就是和我一起去吹吹风走走的亲朋戚友啦。。

左起为Lannie (朋友),beii beii (我妹妹),Huimiko (表姐),右边那位就是我啦。


时间很快的又过了,宝贝又回去工作了,我就闷闷的在这里,haiz~~
应该是在12月才能再见面吧~~宝贝i love you so much o~~

0 评论: